fredag den 16. marts 2012

Dagens overordnede beskæftigelse er......

Ta, ta GÅTUR, meget lang gåtur.
Vi synes lige i skal se et lille billede fra hotellet, det har vi vist ikke fået vist.....


 Sådan ser der ud når vi kigger ud fra enden af den etage vi bor på.












Sådan ser der ud når vi kigger ud af fordøren.....
Hoteller er bygget i en firkant, således der dannes en kæmpe gårdhave i stueetagen, hvor der er servering af alle slags, både fast og særlig flydende.....





I dag har vi fri, dvs dagen er til egen disosition, derfor bestemte vi (jeg) at vores (mit) shoppe-gen trængte til at blive luftet....
Her på St. Thomas er (næsten) millionvis af juveler/smykkeforretnin-ger. Smykker, ædelsten og dyre ure  er eftersigende nogle af de ting der er meget at spare på.
Jeg havde fået den ide, at jeg gerne ville have en "kugle" til mit Pandora-anmbånd, lavet at Lamara sten. Der er en sart lyseblå sten, som kun findes på De Caribiske Øer.
Alle steder fik jeg nej, det findes ikke, men i den aller yderste butik (rigtig langt hjemmefra), fandt vi alligevel et ekslemplar.
Ih, hvor blev jeg glad.....
I alle de små sidegade er også et væld af taskeforretninger.
Jeg havde "sørme lige kommet til at glemme at tage en taske med"...., så jeg har også fået el lækker lille sag.
Jo, jeg er blevet forkælet idag.
Iaften står det på ren hygge "i det nære", dvs uden at gå for meget.
I morgen skal vi på heldagstur St. Thomas rundt. Det skal nok blive spændende....
Knus til alle hjemme....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar