onsdag den 21. marts 2012

Vi holder flyttedag....

Idag har vi holdt flyttedag fra St.Thomas til St. Croix.
Dagen startede i god ro og orden, læs langsomt tempo.
Morgenmad - pakke kuffert - rydde værelset op.
Så en lille bytur, man skulle jo nødigt gå ned på shopping.
Klokken 14:30 blev vi hentet på hotellet.
Effektiv rejsetid:
fra hotellet til lufthavnen 15 min's kørsel,
flyvetid fra St. Thomas til St. Croix 20 min
fra lufthavn til hotel 20 min, ialt 55 min,
Caribisk rejsetid 5 timer og 45 min.
Ja at rejser er at vente i denne del af verden.
Ser I, vi har haft så travlt at vi helt har glemt at tage billeder.
På den anden side er det jo svært at tage billeder af ventetid...
Vi er nu nået hotellet og har fået aftensmad, så er det vist snart tid til
at se dyner, så vi er friske til at udforske Christianssted, øens hovedatad
i morgen.
Godnat hjemme i Danmark, vi er ved at savne jer alle sammen lidt...,
så det kunne være hyggeligt med en lille kommentar fra jer.

1 kommentar:

  1. Hej Erik og Inge!
    Her går det godt, Morten vil godt vide om Erik kan komme til hans fødselsdag den 31. kl. 9.30. Jeg har sendt en e-mail til Erik om det.
    I går eftermiddag havde vi +15 grader udenfor - det er vi helt stolte af!
    Hilsen Jytte og Svend.

    SvarSlet