søndag den 27. februar 2011

Mandag den 28. februar 2011

Mandag den 28. februar 2011
I aftes spiste vi i Darling Harbour. Det var helt fantastisk at sidde udedørs ved havnefronten og nyde en grill-bøf af voksen størrelse men mørket faldt på og byens lys tændes. Super romantisk.....

Ja, ja jeg ved det, det kan man heller ikke fotografere, men ellers kan I jo slet ikke se hvor flot det var.

I dag må vi sove lige så længe vi vil, for dagen er til egen disposition og shopping, så vi snuer lige til kl 7:30.
Efter morgenbadet må jeg lige tjekke hvordan det gik Gitte til stævnet i går, men æv ingen SMS, og jeg er for nærig til at købe en time "på nettet" for 11$, så jeg må vente til jeg i dagens løb møder en internetcafé eller værre til i aften når jeg skal lægge dagbog ud.
Så må vi heller se at blive færdig, men hov hvor er mine sko........

Erik synes det er et fantastisk billede....., men han kan vente sig, jeg skal nok få gjort gengæld.
Ja rigtig, han havde plantet sin kuffert ovenpå skoene, så er det da ikke let....

Så er vi klar til at shoppe. Vi bor lige midt i kvarteret med butikker. Jeg har aldrig i mit liv set så meget tøj, smykker, sko og alt muligt andet. Butikkerne ligger oppe, nede, inde bagved og alle vegne. Vi kiggede og kiggede i 2 timer og kom så op hvor vi var gået ned.....
Sydney består også af meget andet end nye bygninger, og det er sjovt som alt står skulder mod skulder.

Nå vi må lige hjem om hotellet og læsse af, inden vi går op til The Rocks, som er en masse små souvenir og kunthåndværksbutikker, det er meget spændende. Jeg fandt en butik, der kun handlede med knapper....
På Visit-centeret fandt jeg en internetcafé. Gitte og "mulerne" havde klaret sig flot, det var suoer dejligt og lige hvad jeg havde gået og ønsket hele dagen.
Tilbage på hoteller kl 17, skal vi lige hvile lidt inden vi kl 19 skal ud at spise fint på The Summit Restaurant, beliggende på 47. etage. Det skal nok blive flot.

I får lige et par billeder af hvor højt der var ned
 og hvor flot der var da det blev mørkt, og lysene blev tændt....

I morgen tidlig flyver vi mod Bangkok, 9 1/2 times flyvning, det bliver nu godt at vende næsen hjemad.
Tak for diverse opdateringer, det er dejligt med lidt nyt hjemmefra.
Knus og pas godt på jer selv

2 kommentarer:

  1. Hej med jer...

    Det er skam et udmærket billede af havnefronten.

    Pas nu på med al den spisen. I skulle jo gerne komme med flyet uden at betale for overvægt.

    Looking forward to see you.

    God tur hjem

    Kærlig hilsen Tove og Henning

    SvarSlet
  2. Hej igen. Vi glæder os allerede til at se et godt billede af Erik, det skulle vel ikke være så svært. Vi glæder os til at se Jer igen her på de nordlige breddegrader. Vi synes, at det er en fantastisk tur I har haft, og vi har glædet os over at kunne følge den via bloggen.

    Jytte og Svend.

    SvarSlet